Zuii Organic kusiło w Krakowie!
Wiodące działy magazynu LNE, to kosmetologia w praktyce, medycyna estetyczna, dermatologia, healthy aging, biznes & beauty, makijaż, masaż, podologia, trychologia. LNE – oryg. Les Nouvelles Esthetiques, powstało we Francji w 1952 r. i uznawane jest za najbardziej prestiżowy magazyn w branży beauty na świecie. LNE ukazuje się w 20 krajach, w Polsce od 1995 r.
W ostatnim numerze możecie znaleźć m. in artykuł o eko makijażu jako świeżym i szybko rozwijającym sie trendzie. LNE to również kongres i targi, gdzie spotykają się wybitni specjaliści z branży beauty. To ważne wydarzenie dla kosmetyczek, kosmetologów, gabinetów, salonów, sklepów z kosmetykami, zwłaszcza tymi bardziej selektywnymi.
W dniach 16 i 17 kwietnia zwiedzających i wystawców LNE gościło EXPO Kraków.
Kosmetyki zapakowane, pędzle przygotowane, dobre humory zabrane. Ekipa Zuii Organic ruszała z podwarszawskiego Piaseczna w nadziei skradzenia jak największej ilości serc dla organicznego makijażu...
Na naszym stoisku można było do woli testować całą gamę kosmetyków Zuii...
Oraz poczuć się jak "gwiazda przed spektaklem" przy profesjonalnej wizażowni, gdzie nasze makijażystki - Marta i Ewa - dobierały najlepszy makijaż. I można było wreszcie poczuć "kwiaty" na własnej twarzy...
Ale nie tylko makijaże i możliwość testowania czekały na gości naszego stoiska. Przede wszystkim na Kongresie i Targach LNE ogłosiliśmy po raz pierwszy nasz nowy program:
Zostań Ambasadorką/Ambasadorem Zuii Organic!
To propozycja dla wizażystek, wizażystów, kosmetologów, kosmetyczek, gabinetów, salonów kosmetycznych, ale też wszystkich, którzy po prostu kochają kosmetyki i chcieliby zarabiać na ich rekomendacji.
To też szansa na wyróżnienie się na rynku z produktem organicznym, czyli w 100% skomponowanym z naturalnych składników. Po szczegóły zapraszamy na dedykowaną stronę programu: http://zuii.naturativ.pl/partnerzy/
Na targach, obok kosmetyków, można było też obejrzeć wiele nowoczesnych technologii kosmetycznych w działaniu na żywo, a nawet poddać się zabiegom na miejscu.
Obok targów, cały czas trwały wykłady w ramach kongresu. Można było posłuchać o branżowych nowinkach, trendach, poznać nowe marki kosmetyków. Zuii również miało swoją prezentację.
Poniżej, Ikona polskiego wizażu - Sergiusz Osmański, Dyrektor Artystyczny Sephory prezentuje gorący trend na wiosnę/lato 2016 - makijaż Nude.
"NUDE IS CHIC" przekonują nie tylko makijaże, ale również nadruki na koszulkach modelek...
A na stoisku Zuii testy, testy, testy...
Z targów wracałyśmy skrzydlone dużym zaineresowaniem. Mamy nadzieję, że makijaż organiczny zyskał nowych zwolenników i zwolenniczki na stałe :-)